لیزینگ عملیاتی مسکن راهکاری برای تعادل بازار
تبريز نيوز1.اخبار سياسي.اقتصادي.اجتماعي.علمي.فرهنگي و تاريخي
منتظر نظر ات و پيشنهادات شما عزيزان هستم
 /

فلاحی:حباب قیمتی بازار مسکن را تهدید می‌کند


 

نصر نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر افزایش 30 درصدی قیمت مصالح ساختمانی و وضعیت نگران کننده بازار مسکن، گفت: طرح هایی که برای بخش مسکن پیشنهاد می شود باید ساخت و ساز را رونق دهد نه اینکه باعث افزایش قیمت ها شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

به گزارش نصر نیوز، عباس فلاحی باباجان در گفت وگویی در خصوص طرح و بررسی لیزینگ مسکن در شورای پول و اعتبار با تاکید بر اینکه طرح های پیشنهادی برای بخش مسکن باید ساخت و ساز را رونق دهد، گفت: اجرای طرح هایی که رویکرد استعماری و اعمال فشار بیشتر بر اقشار ضعیف  نداشته و زمینه ساز تامین نیاز مسکن باشد ،مورد تایید است.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فعال شدن بخش حمایتی دولت از حوزه مسکن و ساخت و ساز، افزود: وضعیت فعلی بازار مسکن یک وضعیت نگران کننده است که اگر حمایت های دولت از این بخش تقویت نشود رکود حاکم بر بازار ادامه خواهد یافت.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری افزایش نرخ سود بانک ها، تصریح کرد: باید در خصوص تسهیلات دهی برای ساخت مسکن نه خرید، بازنگری های لازم انجام و رویکردهای حمایتی در دستور کار قرار گیرد.

فلاحی باباجان  با بیان اینکه انتظار می رفت در سال 93 افزایش قیمتی در بخش مسکن رخ ندهد، تصریح کرد: متاسفانه این افزایش اتفاق افتاده است و دولت باید با بکارگیری سیاستها و راهکارهای عملیاتی از ایجاد حباب دوباره در بازار مسکن جلوگیری و ساخت و ساز را رونق دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس بایادآوری افزایش قیمت سیمان، فولاد و به طور کلی مصالح ساختمانی افزود: گران شدن مصالح ساختمانی به التهاب بازار مسکن دامن زده  و این وضعیت نگران کننده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه توانایی ها و برنامه های وزیر مورد تایید است، تصریح کرد: پیش نویس طرح پیشنهادی جامع مسکن معایبی دارد که امیدواریم با بازنگری مجدد و لحاظ کردن پیشنهاد نمایندگان مجلس ،عیوب طرح رفع شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس بر اعمال سیاست های حمایتی برای تامین مصالح ساختمانی تاکید کرد وگفت: اگر شهرداری ها و مدیران راه و شهرسازی با مدیریت صحیح از بافت های فرسوده بهره برداری کنند و این ظرفیت ها در بخش ساخت و ساز مسکن بکارگرفته شود می توان به تنظیم و رونق بازار مسکن امیدوار بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 38821
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم لطفآ اگر در مورد مطالب نظر داريد. نظر بدهيد ممنون از بازديد شما متشكرم نعمتي